تنهایی تنهام

تنهایی تنهام
تنهایی تنهام 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نامردی آ آ
(ُُُفرهاد)و آدرس cesar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





1- بدبخت حسين دلت بسوزه همون دختري كه به تو پا نميداد من رفتم شمارشو گرفتم

 

2- واي پسر ! اين دختره دانشجو كه توي كلاس ماست رو ديدين عجب هيكلي  داره !

 

3- من بدجوري عاشقش شدم . اگه اين خوشكله با من دوست بشه من همه ي دوست دخترهام رو كنار ميگذارم .

 

4- ...ها !  حوصله مون سر رفت ! دو تا ...شعر بگين تا بخنديم !

 

5- يك سي دي توپسي گيرم اومده كه خيي باحاله . جديدترين شوي جني فر لوپر و شكيراست .

 

6- بچه ها اين دختره رو ديدين كه مانتو صورتي ميپوشه و يه عينك آفتابي هم ميزنه . وقتي هم كه توي دانشگاه را ميره هيچكي رو تحويل نميگيره . بايد حالشو بگيريم  ....بهش!

 

7- ما اينيم ديگه بالاخره شماره رو داديم به دختره  فقط دنبال خونه خالي ميگرديم .

 

8-بچه ها من ميخونم شماها دست بزنيد ... توي كوچمون دختره قد بلنده ...

 

9- بر و بچ جاتون خالي امروز رفتيم كافي نت يه رومي رو به گند كشيديم
 
10-ديشب جاتون خالي.مامانم اينا نبودن يه غذاي توپ!!! درست كردم.
فقط يه كم زيادي رو گاز موند كه اونم مهم نيست.نميدونيد ته ديگ تخم مرغ چه خوشمزه هست!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:پسر, مطالب جالب,جک,طنز, ] [ 18:12 ] [ أقا فرهاد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام به همه دوستای گل خوش اومدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 354
بازدید کل : 113762
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1




♫PlaySong♫